{"id":3014,"date":"2023-03-31T17:14:39","date_gmt":"2023-03-31T15:14:39","guid":{"rendered":"https:\/\/clickflow.pl\/?post_type=blog&p=3014"},"modified":"2023-09-02T14:41:15","modified_gmt":"2023-09-02T12:41:15","slug":"google-analytics-4-wdrozenie-dla-ecommerce-krok-po-kroku","status":"publish","type":"blog","link":"https:\/\/clickflow.pl\/blog\/google-analytics-4-wdrozenie-dla-ecommerce-krok-po-kroku\/","title":{"rendered":"Google Analytics 4 – instrukcja wdro\u017cenia dla e-commerce – krok po kroku"},"content":{"rendered":"\n
Czas bardzo szybko ucieka i w momencie pisania tego artyku\u0142u zosta\u0142o nieca\u0142e 100 dni do godziny zero – czyli wy\u0142\u0105czenia zbierania danych przez Google Universal Analytics. Dlatego w tym artykule poka\u017ce Ci krok po kroku jak stworzy\u0107 us\u0142ug\u0119, wdro\u017cy\u0107 kod \u015bledzenia i przeprowadzi\u0107 podstawow\u0105 konfiguracj\u0119 Google Analytics 4 pod e-commerce.<\/strong><\/p>\n\n\n\n\n\n\n