Analityka internetowa e-commerce
Dla mnie jest to nie do pomyślenia, ale przez 8 lat mojego doświadczenia z analityką internetową, aż 98% sklepów internetowych miało ją niepoprawnie skonfigurowaną. Dlaczego opierasz swoje decyzje biznesowe na nieprawdziwych danych? Podstawą dobrze działającej firmy są decyzje oparte o realne liczby. Dobrze skonfigurowana analityka pozwoli Ci znaleźć wąskie gardła oraz zarządzać w poprawny sposób budżetem marketingowym. Przestań przepalać pieniądze na błędnych wyborach!
Google Universal Analytics przestanie zbierać dane 1 lipca 2023 roku!
Zostało Ci tylko:
Istotne dane o analityce internetowej
Dzięki poprawnej analityce w e-commerce możesz:
- Podejmować decyzje biznesowe oparte o prawdziwe dane
- Efektywnie zarządzać budżetem marketingowym
- Określić który kanał sprzedaży jest tym najefektywniejszym
- Skutecznie określić segment 20% osób robiących 80% przychodów
- Zidentyfikować wąskie gardła swojego sklepu internetowego
- Tworzyć skuteczniejsze lejki sprzedażowe
- Precyzyjnie określić zachowanie użytkowników na sklepie internetowym
Zapisz się na newsletter i odbierz w darmową listę +200 narzędzi dla wsparcia e-commerce!
analityka i analiza
SEO/SXO i Linkbuilding
edycji i tworzenie grafiki
analizy technicznej
tworzenia i edycji treści
optymalizacji User Experience
Social Media i Public Relations
pozostałe i wtyczki Chrome
Korzyści z poprawnie wdrożonej analityki
Wyższa sprzedaż i przychody
e-commerce.
Oszczędność budżetu mediowego
Prowadząc działania marketingowe w internecie musisz śledzić wydatki i zwrot z inwestycji. Jeśli Twoje dane nie są prawdziwe, to w jaki sposób jesteś w stanie zidentyfikować, który kanał przynosi największy ROI? Dzięki poprawnej konfiguracji analityki w e-commerce jesteś w stanie efektywnie zarządzać budżetem mediowym i przekierowywać go na odpowiednie kanały promocji.
Trafne decyzje biznesowe
Trafne decyzje biznesowe w e-commerce pozwalają rozwijać sklep i skalować go szybciej, jeśli Twoje dane w narzędziach analitycznych są prawdziwe. Jeśli opierasz się na danych z nieskonfigurowanych narzędzi, to skąd wiesz, że zmiany jakie podejmiesz będą na plus? Bądź odpowiedzialnym przedsiębiorcą i opieraj swoje decyzje o prawdziwe dane ilościowe.
Google Analytics 4 - nowe podejście do danych
Zasłużone Google Universal Analytics (3) z dniem 1 lipca 2023 roku przechodzi na emeryturę i przestanie zbierać dane. Na jego miejsce szykuje się Google Analytics 4 – czyli nowe podejście do zbierania danych. Zmiana GA wynika z faktu, że wersja 3 już nie radzi sobie tak dobrze ze zbieraniem danych i rozpoznawaniem pełnych ścieżek użytkownika. Dlatego powstała wersja 4 z nowym podejściem do zbierania dokładniejszych i bardziej jakościowych informacji o użytkownikach.
Przewaga Google Analytics 4 nad Universal Analytics
- Podpięcia wielu źródeł danych do jednej usługi Google Analytics
- Nowy model atrybucji oparty o Data-Driven zarządzany przez sztuczną inteligencję
- Cross Device Tracking pozwalający identyfikować użytkownika na wielu urządzeniach
- Profil użytkownika tworzony za pomocą 3 źródeł (ciasteczka, Google Signals, User ID)
- Usunięcie wielu zbędnych raportów i orientacja na tworzenie raportów niestandardowych
- Darmowe wpięcie konta do Big Data o pojemności 1 TB na dane (powyżej 1 TB płatne)
- Przewidywanie i estymacja danych w panelu za pomocą uczenia maszynowego
- Większe bezpieczeństwo użytkowników i danych w zgodności z Privacy-Centric
Nie czekaj, już teraz przejdź na Google Analytics 4!
Zostało Ci tylko:
Zobacz moje kursy, e-booki, checklisty o analityce internetowej
Specjalista na godziny – E-commerce, SEO, UX, Analityka – pakiet
Konsultacje E-commerce i Digital Marketing – pakiet godzin
Konsultacje E-commerce i Digital Marketing – 1 godzina
[Ebook] Google Analytics 4 – wdrożenie i migracja z GA3 (GA UA) dla e-commerce
Oferta moich usług analityki internetowej
To już czas by wdrożyć Google Analytics 4 i cieszyć się zbieraniem dokładniejszych i bardziej jakościowych danych! Przeprowadzam audyty, konfiguracje i wdrożenia GA 4 wraz z niestandardowymi parametrami i raportami.
Universal Analytics przestanie zbierać dane za:
Przeprowadzam audyty, wdrożenia i konfiguracja GTM wraz z niestandardowym śledzeniem na sklepie internetowym.
Z pomocą Twojego programisty mogę wdrożyć ręcznie zbieranie danych transakcyjnych e-commerce do Google Analytics 3 i 4.
Przeprowadzam konsultacje dotyczące analityki internetowej na sklepach e-commerce. Doradzę Ci, co mierzyć i śledzić w e-commerce.
Zapisz się na newsletter i odbierz w darmową listę +200 narzędzi dla wsparcia e-commerce!
analityka i analiza
SEO/SXO i Linkbuilding
edycji i tworzenie grafiki
analizy technicznej
tworzenia i edycji treści
optymalizacji User Experience
Social Media i Public Relations
pozostałe i wtyczki Chrome