Analityka internetowa e-commerce

Dla mnie jest to nie do pomyślenia, ale przez 8 lat mojego doświadczenia z analityką internetową, aż 98% sklepów internetowych miało ją niepoprawnie skonfigurowaną. Dlaczego opierasz swoje decyzje biznesowe na nieprawdziwych danych? Podstawą dobrze działającej firmy są decyzje oparte o realne liczby. Dobrze skonfigurowana analityka pozwoli Ci znaleźć wąskie gardła oraz zarządzać w poprawny sposób budżetem marketingowym. Przestań przepalać pieniądze na błędnych wyborach!

Kamil Stochel - T-shaped Marketer

Google Universal Analytics przestanie zbierać dane 1 lipca 2023 roku!

Google oficjalnie poinformowało, że Google Universal Analytics przestanie zbierać dane 1 lipca 2023 roku. Już teraz skonfiguruj na swojej stronie Google Analytics 4 i zbieraj dane do porównania z danymi historycznymi z GA UA!

Zostało Ci tylko:

Countdown Expired!

Istotne dane o analityce internetowej

Mimo tego, że Polska w ostatnich latach dosyć mocno rozwinęła się na rynku e-commerce, to analityka internetowa dalej jest tym zapomnianym elementem. Dane zebrane w narzędziach analitycznych powinny być systematycznie analizowane i na ich podstawie powinny być wyciągane wnioski. Jeśli tego nie robisz, to po co Ci takie narzędzia? Przedstawie Ci kilka informacji i liczb, które powinny Cię zachęcić do skonfigurowania swojej analityki w sklepie internetowym.

Dzięki poprawnej analityce w e-commerce możesz:

0 %
Narzędzi analitycznych jest niepoprawnie skonfigurowanych
0 %
Zakupów w e-commerce zaczyna się w wyszukiwarce wewnętrznej sklepu
0 %
Tyle danych może Ci uciekać przez złą konfigurację Google Analytics
0 %
Przychodu miesięcznie na sklepie robi 20% użytkowników - śledzisz to?
0 %
Tyle wynosi dobry współczynnik odrzuceń, a ile jest u Ciebie?
0 %
Wszystkich stworzonych stron na ziemi używa Google Analytics

Zapisz się na newsletter i odbierz w darmową listę +200 narzędzi dla wsparcia e-commerce!

+ 0
Narzędzia
analityka i analiza
+ 0
Narzędzia
SEO/SXO i Linkbuilding
+ 0
Narzędzia
edycji i tworzenie grafiki
+ 0
Narzędzia
analizy technicznej
+ 0
Narzędzia
tworzenia i edycji treści
+ 0
Narzędzia
optymalizacji User Experience
+ 0
Narzędzia
Social Media i Public Relations
+ 0
Narzędzia
pozostałe i wtyczki Chrome
Kamil Stochel - T-shaped Marketer

Korzyści z poprawnie wdrożonej analityki

Korzyści z poprawnie wdrożonej analityki internetowej jest bardzo dużo i mógłbym rozpisać tutaj bardzo długą listę. Jednak chciałbym się skupić i przedstawić Ci te trzy najważniejsze, które według mnie przemawiają za tym, by zadbać o poprawność konfiguracji narzędzi analitycznych.

Wyższa sprzedaż i przychody

Jeśli wiesz, co w Twoim sklepie internetowym cieszy się największym zainteresowaniem i sprzedażą na podstawie danych analitycznych, to możesz precyzyjnie zaplanować dodatkowe działania optymalizacyjne lub promocyjne. Dzięki temu możesz podnieść przychody w
e-commerce.

Oszczędność budżetu mediowego

Prowadząc działania marketingowe w internecie musisz śledzić wydatki i zwrot z inwestycji. Jeśli Twoje dane nie są prawdziwe, to w jaki sposób jesteś w stanie zidentyfikować, który kanał przynosi największy ROI? Dzięki poprawnej konfiguracji analityki w e-commerce jesteś w stanie efektywnie zarządzać budżetem mediowym i przekierowywać go na odpowiednie kanały promocji.

Trafne decyzje biznesowe

Trafne decyzje biznesowe w e-commerce pozwalają rozwijać sklep i skalować go szybciej, jeśli Twoje dane w narzędziach analitycznych są prawdziwe. Jeśli opierasz się na danych z nieskonfigurowanych narzędzi, to skąd wiesz, że zmiany jakie podejmiesz będą na plus? Bądź odpowiedzialnym przedsiębiorcą i opieraj swoje decyzje o prawdziwe dane ilościowe.

Google Analytics 4 - nowe podejście do danych

Zasłużone Google Universal Analytics (3) z dniem 1 lipca 2023 roku przechodzi na emeryturę i przestanie zbierać dane. Na jego miejsce szykuje się Google Analytics 4 – czyli nowe podejście do zbierania danych. Zmiana GA wynika z faktu, że wersja 3 już nie radzi sobie tak dobrze ze zbieraniem danych i rozpoznawaniem pełnych ścieżek użytkownika. Dlatego powstała wersja 4 z nowym podejściem do zbierania dokładniejszych i bardziej jakościowych informacji o użytkownikach.

Przewaga Google Analytics 4 nad Universal Analytics

ścieżka konwersji e-commerce

Nie czekaj, już teraz przejdź na Google Analytics 4!

Google oficjalnie poinformowało, że Google Universal Analytics przestanie zbierać dane 1 lipca 2023 roku. Już teraz skonfiguruj na swojej stronie Google Analytics 4 i zbieraj dane do porównania z danymi historycznymi z GA UA!

Zostało Ci tylko:

Countdown Expired!

Zobacz moje kursy, e-booki, checklisty o analityce internetowej

Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0
Specjalista E-commerce, SEO, UX, analityk na godziny - pakiet

Specjalista na godziny – E-commerce, SEO, UX, Analityka – pakiet

1230,00 3444,00 
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0
Konsultacje strategiczne - pakiet godzin

Konsultacje E-commerce i Digital Marketing – pakiet godzin

1230,00 3444,00 
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0
Konsultacje strategiczne E-commerce i Digital Marketing

Konsultacje E-commerce i Digital Marketing – 1 godzina

246,00  (200,00  netto)
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0
HOT OKAZJA
[Ebook] Google Analytics 4 - wdrożenie i migracja z GA3 (GA UA) dla e-commerce

[Ebook] Google Analytics 4 – wdrożenie i migracja z GA3 (GA UA) dla e-commerce

97,00  (92,38  netto)
Pokaż następne

Oferta moich usług analityki internetowej

Analityka internetowa

To już czas by wdrożyć Google Analytics 4 i cieszyć się zbieraniem dokładniejszych i bardziej jakościowych danych! Przeprowadzam audyty, konfiguracje i wdrożenia GA 4 wraz z niestandardowymi parametrami i raportami.

Universal Analytics przestanie zbierać dane za:

Countdown Expired!
Analityka internetowa
Przeprowadzam audyty, wdrożenia i konfiguracje Google Universal Analytics w celu poprawnego zbierania danych w e-commerce.
Analityka internetowa

Przeprowadzam audyty, wdrożenia i konfiguracja GTM wraz z niestandardowym śledzeniem na sklepie internetowym.

Analityka internetowa

Z pomocą Twojego programisty mogę wdrożyć ręcznie zbieranie danych transakcyjnych e-commerce do Google Analytics 3 i 4.

Analityka internetowa
Przeprowadzam audyty, wdrożenia i konfiguracje Pixel Facebook w celu poprawnego zbierania danych w e-commerce.
Analityka internetowa
Przeprowadzam audyty, wdrożenia i konfiguracje Pixel TikTok w celu poprawnego zbierania danych w e-commerce.
Analityka internetowa

Przeprowadzam konsultacje dotyczące analityki internetowej na sklepach e-commerce. Doradzę Ci, co mierzyć i śledzić w e-commerce.

Zapisz się na newsletter i odbierz w darmową listę +200 narzędzi dla wsparcia e-commerce!

+ 0
Narzędzia
analityka i analiza
+ 0
Narzędzia
SEO/SXO i Linkbuilding
+ 0
Narzędzia
edycji i tworzenie grafiki
+ 0
Narzędzia
analizy technicznej
+ 0
Narzędzia
tworzenia i edycji treści
+ 0
Narzędzia
optymalizacji User Experience
+ 0
Narzędzia
Social Media i Public Relations
+ 0
Narzędzia
pozostałe i wtyczki Chrome

F.A.Q. - najczęściej zadawane pytania

ClickFlow
Logo

Wyślij darmową wycenę wdrożenia GA4!

Podaj adres e-mail, by przejść dalej.

Kliknij przycisk poniżej, by wyświetlić próbkę e-booka. :)

Masz wątpliwości przed zakupem lub pytanie o produkt? Napisz do mnie! :)

Podaj adres e-mail, by przejść dalej.

Darmowa lista 200 narzędzi do wsparcia e-commerce

Odbierz w darmową listę +200 narzędzi dla wsparcia e-commerce!

Specjalnie dla Ciebie i Twojego sklepu internetowego przygotowałem darmową listę +200 narzędzi do wsparcia działać  e-commerce w internecie. Są to starannie wyselekcjonowane narzędzia, które zostały krótko opisane i podzielone na 18 kategorii. 

Od razu mogę obiecać, że nie będę spamował Twojej skrzynki e-mailowej. Będę do Ciebie wysyłał tylko wiadomości, które dadzą wartość Twojemu biznesowi!

Shopping cart