User Experience i CRO e-commerce

Prowadzisz działania reklamowe swojego sklepu internetowego pozyskując ruch? To świetna wiadomość! A zastanawiałeś się, jak użytkownicy poruszają się po Twojej stronie? Pozyskanie ruchu to dopiero połowa sukcesu, drugą połową jest dostosowanie użyteczności w witrynie pod użytkowników i tego, czego oczekują. Optymalizacja User Experience może podnieść współczynnik konwersji o około 20-30% bez pozyskiwania dodatkowego ruchu.
Kamil Stochel - T-shaped Marketer

Google Universal Analytics przestanie zbierać dane 1 lipca 2023 roku!

Google oficjalnie poinformowało, że Google Universal Analytics przestanie zbierać dane 1 lipca 2023 roku. Już teraz skonfiguruj na swojej stronie Google Analytics 4 i zbieraj dane do porównania z danymi historycznymi z GA UA!

Zostało Ci tylko:

Countdown Expired!

User Experience / CRO - liczby i fakty

W Polsce świadomość o User Experience jest jeszcze na bardzo niskim poziomie (chociaż z czasem jest coraz lepiej). Bardzo często jest pomijanym elementem przy tworzeniu stron i sklepów internetowych, a to właśnie użyteczność strony odpowiada za jej sukces i wynik finansowy. Jeśli sklep nie jest przyjazny użytkownikowi, to pozyskanie dużej ilości ruchu nie przełoży się wysokie przychody.

Kilka faktów i informacji o User Experience / CRO

Kupujących online twierdzi, że nie wróci do witryny po złych doświadczeniach użytkownika
0 %
O tyle spada współczynnik konwersji z każdą kolejna sekundą ładowania strony
0 %
Taki procent osób denerwuje zła optymalizacja mobilna strony internetowej
0 %
Osób opuści stronę mobilną, jeśli będzie ładowała się powyżej 3 sekund
0 %
Osób powie znajomemu o złych doświadczeniach zakupowych w e-commerce
0 %
Tylko tyle firm aktualnie przeprowadza jakiekolwiek testy User Experience
0 %

Zapisz się na newsletter i odbierz w darmową listę +200 narzędzi dla wsparcia e-commerce!

Narzędzia
analityka i analiza
+ 0
Narzędzia
SEO/SXO i Linkbuilding
+ 0
Narzędzia
edycji i tworzenie grafiki
+ 0
Narzędzia
analizy technicznej
+ 0
Narzędzia
tworzenia i edycji treści
+ 0
Narzędzia
optymalizacji User Experience
+ 0
Narzędzia
Social Media i Public Relations
+ 0
Narzędzia
pozostałe i wtyczki Chrome
+ 0
Kamil Stochel - T-shaped Marketer

Korzyści z działań User Experience / CRO

User Experience w Polsce jest również jedną z dziedzin, która jest zaniedbana i uważana za tą niepotrzebną. Ja chciałbym Cię przekonać, że jednak korzyści mogą przewyższać koszty i warto przeprowadzać badania i optymalizację e-commerce pod użytkowników. 

Wyższa sprzedaż i przychody

User Experience może znacząco wpłynąć na współczynnik konwersji lub zwiększenie średniego koszyka o 20-30% (lub wiecej), czyli większe przychody bez pozyskiwania dodatkowego ruchu do sklepu internetowego.

Przewaga konkurencyjna

Jeśli Twoja konkurencja nie prowadzi działań w kierunku User Experience, to prawdopodobnie posiada sklep internetowy niedostosowany do użytkownika. Co za tym idzie, użytkownik wychodzi ze sklepu ze złymi doświadczeniami i szuka innego z lepszym webusability. To może być Twoją przewagą konkurencyjną.

Rozpoznawalność marki i lojalizacja klienta

Jeśli zadbasz o pozytywne doświadczenia w swoim e-commerce, to użytkownicy będą z chęcią wracali do Ciebie po kolejne zakupy i polecali Twój sklep znajomym. Dzięki temu zwiększysz LTV (lifetime value) klienta.

Zobacz moje kursy, e-booki, checklisty UX/CRO

Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0
Specjalista E-commerce, SEO, UX, analityk na godziny - pakiet

Specjalista na godziny – E-commerce, SEO, UX, Analityka – pakiet

1230,00 3444,00 
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0
Konsultacje strategiczne - pakiet godzin

Konsultacje E-commerce i Digital Marketing – pakiet godzin

1230,00 3444,00 
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0
Konsultacje strategiczne E-commerce i Digital Marketing

Konsultacje E-commerce i Digital Marketing – 1 godzina

246,00  (200,00  netto)
Pokaż następne

Oferta moich usług UX / CRO

User Experience
Przeprowadzam rozbudowane audyty User Experience dla sklepów internetowych, pokazujący błędy i wąskie gardła, które mogą wpływać na obniżenie konwersji.
User Experience
Jeśli myślisz, że znasz użytkowników swojego sklepu to się mylisz! Przeanalizuję dane jakościowe, by pokazać Ci co denerwuje i sprawia trudność osobom w witrynie.
User Experience

Zakup w e-commerce jest najważniejszy! Dlatego mogę przeprowadzić dla Ciebie optymalizację ścieżki użytkownika i konwersji, co przełoży się bezpośrednio na przychody.

User Experience

Lepiej działa zielony przycisk, czy pomarańczowy, nie wiesz? Ja się dowiem! Przeprowadzam testy A/B w e-commerce, by podnieść współczynnik konwersji i przychody.

User Experience

Prowadzę konsultacje z zakresu User  Experience i CRO, więc możemy porozmawiać o Twoim sklepie internetowym. Pokażę Ci elementy i sekcje, które wymagają poprawy.

User Experience

Pomogę Ci wybrać i skonfigurować narzędzia danych jakościowych w celu samodzielnego obserwowania użytkowników Twojego sklepu internetowego.

Zapisz się na newsletter i odbierz w darmową listę +200 narzędzi dla wsparcia e-commerce!

Narzędzia
analityka i analiza
+ 0
Narzędzia
SEO/SXO i Linkbuilding
+ 0
Narzędzia
edycji i tworzenie grafiki
+ 0
Narzędzia
analizy technicznej
+ 0
Narzędzia
tworzenia i edycji treści
+ 0
Narzędzia
optymalizacji User Experience
+ 0
Narzędzia
Social Media i Public Relations
+ 0
Narzędzia
pozostałe i wtyczki Chrome
+ 0

F.A.Q. - najczęściej zadawane pytania

ClickFlow
Logo

Wyślij darmową wycenę wdrożenia GA4!

Podaj adres e-mail, by przejść dalej.

Kliknij przycisk poniżej, by wyświetlić próbkę e-booka. :)

Masz wątpliwości przed zakupem lub pytanie o produkt? Napisz do mnie! :)

Podaj adres e-mail, by przejść dalej.

Darmowa lista 200 narzędzi do wsparcia e-commerce

Odbierz w darmową listę +200 narzędzi dla wsparcia e-commerce!

Specjalnie dla Ciebie i Twojego sklepu internetowego przygotowałem darmową listę +200 narzędzi do wsparcia działać  e-commerce w internecie. Są to starannie wyselekcjonowane narzędzia, które zostały krótko opisane i podzielone na 18 kategorii. 

Od razu mogę obiecać, że nie będę spamował Twojej skrzynki e-mailowej. Będę do Ciebie wysyłał tylko wiadomości, które dadzą wartość Twojemu biznesowi!

Shopping cart