SEO / SXO / Optymalizacja
Bardzo dobry biznes to taki, który posiada długofalową strategię działań rozwoju on-line i off-line. Jeśli w Twojej strategii nie ma SEO to znak, że traktujesz swój biznes nieodpowiedzialnie. Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google jest procesem długofalowym tak jak rozwój przedsiębiorstwa. Na początku trzeba się trochę wysilić i zainwestować, ale po dłuższym czasie przynosi rewelacyjne wyniki, sprzedaż i pieniądze.
Google Universal Analytics przestanie zbierać dane 1 lipca 2023 roku!
Zostało Ci tylko:
Zobacz jak wygląda udział SEO w czasie
- Najlepsze rezultaty w krótkim czasie przynoszą kampanie płatne, które od razu generują sprzedaż, jednak nie można opierać na nich całej strategii promocji.
- Najlepsze rezultaty średniotermonowe są do osiągnięcia przez takei działania jak Social Media i Public Relations.
- Długoterminowo najlepsze rezultaty w ruchu i sprzedaży na sklepie internetowym przynosi SEO połączone z Content Marketingiem. Ruch organiczny z wyszukiwarki jest tym najbardziej jakościowym i najlepiej konwertującym.
- Idealnym scenariuszem promocji jest prowadzenie wszystkich działań równocześnie od początku promocji firmy. Takie działania działają w synergii i pozwalają osiągnąć najlepsze rezultaty.
Zapisz się na newsletter i odbierz w darmową listę +200 narzędzi dla wsparcia e-commerce!
analityka i analiza
SEO/SXO i Linkbuilding
edycji i tworzenie grafiki
analizy technicznej
tworzenia i edycji treści
optymalizacji User Experience
Social Media i Public Relations
pozostałe i wtyczki Chrome
Kilka istotnych danych o SEO / SXO
Kilka faktów i informacji o SEO / SXO
- Ruch z wyników organicznych jest najbardziej jakościowym
- Jeden z najwyższych współczynników konwersji jest z wyników organicznych
- Polacy są przebodźcowani reklamami i wybierają wyniki organicznie częściej
- Ruch organiczny zazwyczaj posiada najniższy współczynnik odrzuceń
- Nawet po przerwaniu działań SEO ten kanał dalej sprzedaje
- Większość marketerów deklaruje większą skuteczność SEO niż kampanie PPC
Korzyści z działań SEO / SXO
Wyższa sprzedaż i przychody
Jak już wspomniałem wyżej, SEO / SXO jest kanałem sprzedaży, który posiada najbardziej jakościowy i zaangażowany ruch oraz najwyższy współczynnik konwersji. Żaden inny kanał nie przyniesie Ci tak dobrych wyników w pieniądzach. Dalej uważasz, że SEO nie jest dla Ciebie? Przemyśl poważnie, czy Twój biznes jest długoterminowy, jeśli tak to potrzebujesz SEO / SXO.
Przewaga konkurencyjna
Około 50% Twojej konkurencji w internecie uważa, że nie potrzebuje SEO. Zobacz, jaką łatwą masz pozycję na starcie. Jeśli zaczniesz, to już połowę Twojej konkurencji masz za sobą. Druga połowa to tylko kwestia czasu i odpowiednia strategia SEO / SXO dla Twojego sklepu internetowego. Zainwestujesz w rozwój sklepu, czy jednak wolisz być w tej gorszej połowie?
Rozpoznawalność marki i lojalizacja klienta
Czym jest SXO i dlaczego warto je wybrać?
Zapewne zastanawiasz się czemu na mojej stronie przewija się skrót SXO koło SEO. Już Ci tłumaczę. SXO jest nowym podejściem rozwoju e-commerce w Google. SXO łączy w sobie SEO, UX i analitykę internetową. Dlaczego taka kombinacja? To bardzo proste. Prowadząc działania SEO dostarczasz do swojego sklepu internetowego ruch, ale to nie wystarcza, by sprzedaż na sklepie była dobra. I tutaj wkracza SXO, które zajmuje się również dostosowaniem użyteczności pod użytkowników i modelowaniem ruchu na sklepie internetowym przy wykorzystaniu analityki internetowej. SXO pozwala skutecznie pozyskać ruch organiczny do strony i poprowadzić go w taki sposób, by końcowym etapem była konwersja.
Przewaga SXO nad SEO
- SXO to połączenie SEO, User Experience i analityki internetowej
- SXO nie opiera się tylko o pozyskanie ruchu organicznego, ale też jego modelowaniu w serwisie
- SXO skupia się na dokładnym zdefiniowaniu potrzeb użytkownika w e-commerce
- SXO wykorzystuje bardziej zaawansowane analizy danych w Google Analytics
- SXO poza danymi ilościowymi skupia się również na danych jakościowych
- SXO pozwala zwiększyć współczynnik konwersji o 10-30%
Zobacz moje kursy, e-booki, checklisty SEO / SXO
Specjalista na godziny – E-commerce, SEO, UX, Analityka – pakiet
Konsultacje E-commerce i Digital Marketing – pakiet godzin
Konsultacje E-commerce i Digital Marketing – 1 godzina
Oferta moich usług SEO / SXO
Przeprowadzam rozbudowane audyty SEO z elementami User Experience dla e-commerce. Dokument może liczyć nawet około 80-100 stron z wytycznymi optymalizacyjnymi
Jeśli chcesz wiedzieć, w jakim kierunku idzie Twoja konkurencja w wyszukiwarce Google, to zgłoś się do mnie, a przeanalizuję działania w internecie wybranych e-commerce.
Świadczę usługi konsultacji strategicznych SEO oraz pomagam naprowadzać sklepy internetowe na właściwe tory rozwoju w organicznych wynikach wyszukiwania Google.
Przeprowadzam audyt jakości i mocy linków przychodzących do strony internetowej. Jeśli masz wątpliwości co do pozyskanych linków przez inną agencją, zgłoś się do mnie.
Około 90% agencji SEO robi swoich klientów w przysłowiowego „konia”. Pozwolę Ci zweryfikować działania Twojej aktualnej agencji SEO i tego, co robi na Twojej stronie.
Mogę dla Ciebie przeprowadzić research konkurencji, fraz oraz przygotować plan strategii SEO Content Marketingowej, która pozwoli podnieść widoczność w wyszukiwarce Google.
Zapisz się na newsletter i odbierz w darmową listę +200 narzędzi dla wsparcia e-commerce!
analityka i analiza
SEO/SXO i Linkbuilding
edycji i tworzenie grafiki
analizy technicznej
tworzenia i edycji treści
optymalizacji User Experience
Social Media i Public Relations
pozostałe i wtyczki Chrome