SEO / SXO / Optymalizacja

Bardzo dobry biznes to taki, który posiada długofalową strategię działań rozwoju on-line i off-line. Jeśli w Twojej strategii nie ma SEO to znak, że traktujesz swój biznes nieodpowiedzialnie. Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google jest procesem długofalowym tak jak rozwój przedsiębiorstwa. Na początku trzeba się trochę wysilić i zainwestować, ale po dłuższym czasie przynosi rewelacyjne wyniki, sprzedaż i pieniądze.

Kamil Stochel - T-shaped Marketer

Google Universal Analytics przestanie zbierać dane 1 lipca 2023 roku!

Google oficjalnie poinformowało, że Google Universal Analytics przestanie zbierać dane 1 lipca 2023 roku. Już teraz skonfiguruj na swojej stronie Google Analytics 4 i zbieraj dane do porównania z danymi historycznymi z GA UA!

Zostało Ci tylko:

Countdown Expired!

Zobacz jak wygląda udział SEO w czasie

Zapisz się na newsletter i odbierz w darmową listę +200 narzędzi dla wsparcia e-commerce!

+ 0
Narzędzia
analityka i analiza
+ 0
Narzędzia
SEO/SXO i Linkbuilding
+ 0
Narzędzia
edycji i tworzenie grafiki
+ 0
Narzędzia
analizy technicznej
+ 0
Narzędzia
tworzenia i edycji treści
+ 0
Narzędzia
optymalizacji User Experience
+ 0
Narzędzia
Social Media i Public Relations
+ 0
Narzędzia
pozostałe i wtyczki Chrome

Kilka istotnych danych o SEO / SXO

Bardzo mała świadomość o SEO / SXO i pozycjonowaniu w Polsce wpływa na ten element marketingu w e-commerce bardzo negatywnie. Jednak jest bardzo duża ilość faktów i informacji, które pokazują, że jest to jeden z niezbędnych elementów długofalowej promocji w wyszukiwarce Google. Jeśli nie prowadzisz pozycjonowania dla swojego sklepu internetowego, to prowadzisz swój biznes nieodpowiedzialnie.

Kilka faktów i informacji o SEO / SXO

0 %
Osób omija płatne wyniki na rzecz wyników organicznych
0 %
Osób nie przechodzi na drugą stronę wyników wyszukiwania
0 %
Aktywności online zaczyna się w wyszukiwarce Google
0 %
Całego ruchu na stronie pochodzi w wyników SEO
0 %
Osób przez zakupem robi research w Google
0 %
Rynku w Polsce należy do wyszukiwarki Google
Kamil Stochel - T-shaped Marketer

Korzyści z działań SEO / SXO

Mimo tego, że SEO / SXO jest jednym z najbardziej niedocenianych kanałów promocji, to jednak jest tym, który generuje najlepsze wyniki sprzedażowe. Chciałbym Ci przedstawić i pokazać korzyści, jakie mogą płynąć z prowadzenia działań SEO / SXO w Twoim sklepie internetowym.

Wyższa sprzedaż i przychody

Jak już wspomniałem wyżej, SEO / SXO jest kanałem sprzedaży, który posiada najbardziej jakościowy i zaangażowany ruch oraz najwyższy współczynnik konwersji. Żaden inny kanał nie przyniesie Ci tak dobrych wyników w pieniądzach. Dalej uważasz, że SEO nie jest dla Ciebie? Przemyśl poważnie, czy Twój biznes jest długoterminowy, jeśli tak to potrzebujesz SEO / SXO.

Przewaga konkurencyjna

Około 50% Twojej konkurencji w internecie uważa, że nie potrzebuje SEO. Zobacz, jaką łatwą masz pozycję na starcie. Jeśli zaczniesz, to już połowę Twojej konkurencji masz za sobą. Druga połowa to tylko kwestia czasu i odpowiednia strategia SEO / SXO dla Twojego sklepu internetowego. Zainwestujesz w rozwój sklepu, czy jednak wolisz być w tej gorszej połowie?

Rozpoznawalność marki i lojalizacja klienta

Poza wyższymi przychodami nie ma nic lepszego niż świadomość, że Twoja marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna w internecie i staje się ekspertem w swojej branży. A jeśli masz rozpoznawalność i opinię eksperta, to grono lojalnych klientów będzie się coraz bardziej powiększało. Czy to nie jest wspanałe? No oczywiście, że tak!

Czym jest SXO i dlaczego warto je wybrać?

Zapewne zastanawiasz się czemu na mojej stronie przewija się skrót SXO koło SEO. Już Ci tłumaczę. SXO jest nowym podejściem rozwoju e-commerce w Google. SXO łączy w sobie SEO, UX i analitykę internetową. Dlaczego taka kombinacja? To bardzo proste. Prowadząc działania SEO dostarczasz do swojego sklepu internetowego ruch, ale to nie wystarcza, by sprzedaż na sklepie była dobra. I tutaj wkracza SXO, które zajmuje się również dostosowaniem użyteczności pod użytkowników i modelowaniem ruchu na sklepie internetowym przy wykorzystaniu analityki internetowej. SXO pozwala skutecznie pozyskać ruch organiczny do strony i poprowadzić go w taki sposób, by końcowym etapem była konwersja. 

Przewaga SXO nad SEO

Co to jest SXO?

Zobacz moje kursy, e-booki, checklisty SEO / SXO

Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0
Specjalista E-commerce, SEO, UX, analityk na godziny - pakiet

Specjalista na godziny – E-commerce, SEO, UX, Analityka – pakiet

1230,00 3444,00 
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0
Konsultacje strategiczne - pakiet godzin

Konsultacje E-commerce i Digital Marketing – pakiet godzin

1230,00 3444,00 
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0
Konsultacje strategiczne E-commerce i Digital Marketing

Konsultacje E-commerce i Digital Marketing – 1 godzina

246,00  (200,00  netto)
Pokaż następne

Oferta moich usług SEO / SXO

SEO / SXO

Przeprowadzam rozbudowane audyty SEO z elementami User Experience dla e-commerce. Dokument może liczyć nawet około 80-100 stron z wytycznymi optymalizacyjnymi

SEO / SXO

Jeśli chcesz wiedzieć, w jakim kierunku idzie Twoja konkurencja w wyszukiwarce Google, to zgłoś się do mnie, a przeanalizuję działania w internecie wybranych e-commerce.

SEO / SXO

Świadczę usługi konsultacji strategicznych SEO oraz pomagam naprowadzać sklepy internetowe na właściwe tory rozwoju w organicznych wynikach wyszukiwania Google.

SEO / SXO

Przeprowadzam audyt jakości i mocy linków przychodzących do strony internetowej. Jeśli masz wątpliwości co do pozyskanych linków przez inną agencją, zgłoś się do mnie.

SEO / SXO

Około 90% agencji SEO robi swoich klientów w przysłowiowego „konia”. Pozwolę Ci zweryfikować działania Twojej aktualnej agencji SEO i tego, co robi na Twojej stronie.

SEO / SXO

Mogę dla Ciebie przeprowadzić research konkurencji, fraz oraz przygotować plan strategii SEO Content Marketingowej, która pozwoli podnieść widoczność w wyszukiwarce Google.

Zapisz się na newsletter i odbierz w darmową listę +200 narzędzi dla wsparcia e-commerce!

+ 0
Narzędzia
analityka i analiza
+ 0
Narzędzia
SEO/SXO i Linkbuilding
+ 0
Narzędzia
edycji i tworzenie grafiki
+ 0
Narzędzia
analizy technicznej
+ 0
Narzędzia
tworzenia i edycji treści
+ 0
Narzędzia
optymalizacji User Experience
+ 0
Narzędzia
Social Media i Public Relations
+ 0
Narzędzia
pozostałe i wtyczki Chrome

F.A.Q. - najczęściej zadawane pytania

ClickFlow
Logo

Wyślij darmową wycenę wdrożenia GA4!

Podaj adres e-mail, by przejść dalej.

Kliknij przycisk poniżej, by wyświetlić próbkę e-booka. :)

Masz wątpliwości przed zakupem lub pytanie o produkt? Napisz do mnie! :)

Podaj adres e-mail, by przejść dalej.

Darmowa lista 200 narzędzi do wsparcia e-commerce

Odbierz w darmową listę +200 narzędzi dla wsparcia e-commerce!

Specjalnie dla Ciebie i Twojego sklepu internetowego przygotowałem darmową listę +200 narzędzi do wsparcia działać  e-commerce w internecie. Są to starannie wyselekcjonowane narzędzia, które zostały krótko opisane i podzielone na 18 kategorii. 

Od razu mogę obiecać, że nie będę spamował Twojej skrzynki e-mailowej. Będę do Ciebie wysyłał tylko wiadomości, które dadzą wartość Twojemu biznesowi!

Shopping cart